Sunday, October 26, 2008

Fall pictures

Here are a collection of pictures from Labor day to a couple of weeks ago. The first two are from out trip to DC. We did not take many pics, but these two, at the local Masonic Temple (what?)
A couple of weeks later after driving back from DC, we went to the Morton Arboretum in Lisle, about 20 miles west of OP.
Then, there are a few pictures of our day at the Oak Park Oaktober Fest, (uhm... beer, brats, and corn on the cob). Our local paper took a pic of the boys in the fountain and published it, and we (of course) bought like 10 copies of the paper LOL. Finally, we have pictures of our trip to the pumpkin patch with the Mendozas.
Here is the link to the album:
http://gallery.me.com/alfredo.santana#100026&view=grid&sel=0

3 comments:

Camena said...

Ya estaba un poco fastidiada de que no publicaran mas fotos, pero los perdono, estan lindas las que pusieron. Una pena que no hayan mas de DC. Gabriel y Joe estan tan grandes y guapos! Y las fotos del Nene escogiendo su calabaza estan fantasticas. No podran escanear la foto del periodico?

al said...

La foto del periodico es igualita a las que yo puse en el blog, el tipo estaba parado al lado mio. Pero no desespereis, que yo le compre una copia del periodico a cada abuelo para que no se perdieran la foto original. aqui se la tengo guardad para cuando venga de visita ;)

Melissa said...

Pero y los que no somos abuelos???????????? Yo tambien quiero ver el periodico :'(